Önskelista

1.SYSTEM KAMERA

2.EN BÄRBAR DATOR

3.SING IT MIKROFONER TILL WII

4.DATAMUS[TRÅDLÖS]

5.GAMMELDAGS KLEMMOR GULDIGA[UNGIFÄR MIN HÅRFÄRG]

6.PÄRFYMER

7.HÅR PRODUKTER

8.ADIDAS SKOR[VITA]

9.MJUKISBYXOR [BARA TEAM SPORTIA]

10.SMYCKEN

11.RESA TILL THAILAND I EN MÅNAD ;) tror inte jag får det xD

12.KRAMA MIN IDOL[MARKUS FAGERVALL]

13.MOBIL [EN MAN SKUTER UPP]

14.BAD HAIR DAY MÖSSA

15.SKOLVÄSKA

16.PENN0R OCH SUDD

17.PYSSEL

18.TWIGHLIGHT [FILMEN]

19.SÄLLSKAPSPEL

20.PLAY STATION SPEL & WII SPEL ;)

21. ACCERSOARER  [om det stavas så]

hoppas jag får minst 10 av dom här sakerna

 


Kommentarer
Postat av: pernilla

inge smink D: ??

2010-02-21 @ 17:07:18
URL: http://myhairissoblondie.webblogg.se/
Postat av: turken :D

höhöh ! önskar du dig en bad hair day ? , det är ganska wannabe pernilla . :)

2010-02-23 @ 14:10:48
Postat av: ' n0raduvet (:

hahaah, vi har en systemkamera..

jag har en egen bärbardator, (:

vi har trådlösa datamusar ;p

jag har gammaldags klämmor.. MASSAMASSAMASSA parfymer, (it's my life) .. MASSAMASSAMASSAMASSA hårprodukter (it's my life2 ;o) .. sen har jag vita didasskor:) <3 har teamsportia mjukisbraller (L) har massa smycken.. mamma o dom har tänkt på att vi ska resa te thailand, <3 fan vad niice.. :*

har kramat markusfagervall xD .. o sen har jag flera mobiler ju x) får ju en ny varje år:)

har en bad hair day mössa, o så har jag massa pennor o sudd, o 3 skolväskor, massa pyssel xD sen har jag sällskapsspel, massa.. o twilight filmen :)

massa playstationspel, <3 vi har ju 2 st playstation 2 och 1 playstation 3 :) o 1 gamecube, o 1 xbox lr vafan . xD o massa accecoarer :) <3

hahaha, pusss! ;* / nora

2010-02-28 @ 15:36:18
URL: http://allasnojjahhf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0